Dowóz uczniów z miejscowości Ciecholewy, Linowiec, Krąg i Okole do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Józefa Grzybka w Kokoszkowach
od dnia 01 września roku szkolnego 2019/2020
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:
Dowóz uczniów z miejscowości Ciecholewy, Linowiec, Krąg i Okole do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Józefa Grzybka w Kokoszkowach w roku szkolnym 2019/2020.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2018r, poz. 1986- tekst jednolity ), zwana dalej ustawą.
Zamawiający:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Józefa Grzybka w Kokoszkowach reprezentowana przez Dyrektora Szkoły –Annę Benert
Adres siedziby Zamawiającego:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Józefa Grzybka w Kokoszkowach
ul. Szkolna 24
83-207 Kokoszkowy
Płatnik:
Gmina Starogard Gdański
Ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gdański
NIP 592-20-79-828
Zamawiający oraz prowadzący postępowanie zapraszają do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
Dowożenie uczniów z miejscowości Ciecholewy, Linowiec, Krąg i Okole do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kokoszkowach w roku szkolnym 2019/2020 . Kod CPV 60140000-1 Nieregularny transport osób.
Zatwierdzam:
Kokoszkowy, dnia 04.06.2019 r.
SPIS TREŚCI
Rozdział I Opis przedmiotu zamówienia.
Rozdział II Termin wykonania zamówienia.
Rozdział III Warunki udziału w postępowaniu.
Rozdział IV Zawartość oferty.
Rozdział V Sposób porozumienia się Zamawiającego z Wykonawcami.
Rozdział VI Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami.
Rozdział VII Udzielanie wyjaśnień i wprowadzenie zmian przez Zamawiającego.
Rozdział VIII Wadium.
Rozdział IX Termin związania ofertą.
Rozdział X Opis sposobu przygotowania oferty.
Rozdział XI Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Rozdział XII Opis sposobu obliczenia ceny.
Rozdział XIII Ocena ofert.
Rozdział XIV Formalności jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Rozdział XV Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Rozdział XVI Postanowienia umowy.
Rozdział XVII Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcy w toku postępowania
o udzielenie zamówienia.
Załącznik Nr 1 Formularz oferty.
Załącznik Nr 2 Oświadczenie Wykonawcy.
Załącznik Nr 3 Wykaz taboru samochodowego ( autobusów).
Załącznik Nr 4 Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom.
Załącznik Nr 5 Wzór umowy.
Informacje ogólne
Biuletyn Zamówień Publicznych
strona internetowa Zamawiającego - www. zsp_kokoszkowy.bipoświata.pl
tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
Kod CPV 60140000-1 Nieregularny transport osób.
Zamawiający
Zamawiającym jest Publiczna Szkoła Podstawowa im. Józefa Grzybka w Kokoszkowach z siedzibą przy ul. Szkolnej 24 w Kokoszkowach
Rozdział I
Opis przedmiotu zamówienia.
Rozdział II
Termin wykonania zamówienia.
Wymagany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: 01 września 2019 r.
Wymagany termin zakończenia realizacji zamówienia: 26 czerwca 2020 r.
Rozdział III
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1) posiadania wiedzy i doświadczenia:
opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku – wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwolą na prawidłowe wykonanie zamówienia, którzy w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, wykonywali usługi o podobnym zakresie.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku – wykonawcy których potencjał techniczny oraz kadrowy pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawców na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 musi spełnić każdy z wykonawców (dokumenty wskazane w Rozdziale IV B ust. 2, 3, SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu). Wykaz niezbędnych do tego celu dokumentów i oświadczeń, które winna zawierać oferta przedstawiono w Rozdziale IV SIWZ w pozycji B, pkt. 1 – 10.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem:
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
2) pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem.
Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).
Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy:
a) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
b) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie:
Rozdział IV
Zawartość oferty.
Rozdział V
Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje oraz wszelką inną wzajemną korespondencję Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem.
W przypadku przekazania faksem każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Wyjaśnienia udzielane będą w trybie i terminach określonych w art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje zwołania Wykonawców.
Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz wszelką korespondencję na adres: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Józefa Grzybka w Kokoszkowach, pod numer tel. (58) 5621579 bądź pod numer faksu (58) 5621579
Rozdział VI
Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami.
Uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Józefa Grzybka w Kokoszkowach Anna Benert tel. (58) 5621579, faks (58) 5621579
Rozdział VII
Udzielanie wyjaśnień i wprowadzenie zmian przez Zamawiającego.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację, Zamawiający na stronie internetowej przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ i będzie ono dla nich wiążąca.
Rozdział VIII
Wadium.
Zamawiający w niniejszym przetargu nie wymaga wniesienia wadium.
Rozdział IX
Termin związania ofertą.
Rozdział X
Opis sposobu przygotowania oferty.
13. Oferta musi być umieszczona w trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta
lub opakowanie winna być zaadresowana na Zamawiającego i opatrzona napisami:
„ Oferta na dowóz uczniów z terenu miejscowości Ciecholewy, Linowiec, Krąg i Okole do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kokoszkowach w roku szkolnym 2019/2020. ”
oraz „ Nie otwierać przed dniem 05.07.2019r.”
oraz dodatkowo winna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy.
14. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę.
15. Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej uprzednio oferty wyłącznie w formie
nowej, kompletnej oferty, złożonej jak w trybie składania ofert, z napisem
„Zmiana Nr .... na dowóz uczniów z terenu miejscowości Ciecholewy, Linowiec, Krąg i
Okole do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kokoszkowach w roku szkolnym 2019/20 ”
oraz „Nie otwierać przed dniem 05.07.2019 r.”
16. Wykonawca może wycofać złożoną uprzednio ofertę wyłącznie w formie pisma
wycofującego ofertę, złożonego jak w trybie składania ofert, z napisem: „Wycofanie
oferty na dowóz uczniów z terenu miejscowości Ciecholewy, Linowiec, Krąg i Okole do
Publicznej Szkoły Podstawowej w Kokoszkowach w roku szkolnym 2019/20 ”
oraz „Nie otwierać przed dniem 05.07.2019r.”
17. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
18. Komisja przetargowa dokona otwarcia ofert począwszy od odczytania ofert wycofanych i
zmienionych, po czym w przypadku oferty wycofanej – nieotwartą zwróci Wykonawcy.
Rozdział XI
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Rozdział XII
Opis sposobu obliczania ceny.
Rozdział XIII
Ocena ofert.
Cena - 100%.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.
(cena oferty) x 100
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
1) będzie niezgodna z ustawą;
2) jej treść nie będzie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłek, o których mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3;
8) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Rozdział XIV
Formalności, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
1) umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie terminu związania z ofertą, jeżeli zamawiający przekazał wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą, a wykonawca wyrazi zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie,
2) umowa może być zawarta przed upływem 5 dniowego terminu, jeżeli w postępowaniu została złożona jedna oferta,
3) nie odrzucono żadnej oferty,
4) nie wykluczono żadnego wykonawcy.
Rozdział XV
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Rozdział XVI
Postanowienia umowy.
Rozdział XVII
Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
W postępowaniu o przedmiotowe zamówienie przysługują środki ochrony prawnej, zgodnie z Działem VI ustawy.
Załącznik Nr 1
.................................. ............................... dnia ...................
(pieczątka Wykonawcy) (miejscowość)
Zamawiający
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Józefa Grzybka
w Kokoszkowach
reprezentowana przez
Dyrektora PSP w Kokoszkowach
OFERTA
Na wykonanie zadania pn.
Dowóz uczniów z miejscowości Ciecholewy, Linowiec, Krąg i Okole do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Józefa Grzybka w Kokoszkowach w roku szkolnym 2019/2020
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, a także po zapoznaniu się z:
niżej podpisani, reprezentujący:
Nazwa Wykonawcy: .............................................................................................................
Adres Wykonawcy: ...............................................................................................................
Telefon: ....................................................................... Fax: .................................................
NIP: ........................................................................ REGON: ................................................
Oświadczamy, że:
cenę brutto za 1 kilometr (z VAT ): ......................... zł
słownie: .............................................................................................................................zł
w tym: kwota netto (bez podatku VAT) : ......................... zł
słownie: ………………………………………………………………………………………………………..zł
podatek VAT (..................... % ): .......................... zł
słownie: .............................................................................................................zł
....................................................................................................
(podpis i pieczęć upoważnionego/nych przedstawiciela/li Wykonawcy)
Wykaz załączników:
1) .................................................................................................
2) .................................................................................................
3) .................................................................................................
4) .................................................................................................
5) .................................................................................................
6) .................................................................................................
7) .................................................................................................
8) .................................................................................................
9) .................................................................................................
Pieczęć firmowa _________________________, dnia _______________________
Załącznik Nr 2
..................................
(pieczątka Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
o spełnieniu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy
Dotyczy:
My, niżej podpisani, reprezentujący:
(nazwa Wykonawcy)
(adres Wykonawcy)
Oświadczamy że :
1) posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2) posiadamy wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
3) dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia.
Ponadto nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
„zgodnie z art. 24. 1 z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
.............................................. ..............................................................................
(miejscowość i data) (podpis osoby/osób uprawnionej/ych
do reprezentowania wykonawcy)
Załącznik Nr 3
..................................
(pieczątka Wykonawcy)
WYKAZ TABORU SAMOCHODOWEGO
(dane techniczne)
L.p. |
Marka nr rejestracyjny |
Rok produkcji |
Liczba miejsc |
Badania techniczne do …. |
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
…..
|
|
|
|
|
.............................................. ..............................................................................
(miejscowość i data) (podpis osoby/osób uprawnionej/ych
do reprezentowania wykonawcy)
Załącznik Nr 4
..................................
(pieczątka Wykonawcy)
CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO,
KTÓRE WYKONAWCA ZAMIERZA ZLECIĆ PODWYKONAWCOM
L.p. |
Części zamówienia powierzone podwykonawcom |
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
5. |
|
…. |
|
.............................................. ..............................................................................
(miejscowość i data) (podpis osoby/osób uprawnionej/ych
do reprezentowania wykonawcy)
Załącznik Nr 5
U M O W A Nr PSP/…../2019
zawarta w dniu ………………….. 2019 roku w Kokoszkowach, pomiędzy:
Publiczną Szkołą Podstawową im. Józefa Grzybka w Kokoszkowach z siedzibą w Kokoszkowach przy ul. Szkolnej 24 reprezentowanym przez:
Annę Benert – Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Kokoszkowach
zwanym dalej „Zamawiającym”,
a …………………………………………………………………………………………………………………………………………….
z siedzibą w …………………………....., ul. …............, …............., wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej w …................. pod nr …...................., posiadającą NIP ……………………..................
reprezentowaną przez:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
zwanymi dalej „Wykonawcą”,
W rezultacie wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania przeprowadzonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2018 r. , poz. 1986- tekst jednolity ) w trybie przetargu nieograniczonego, zostaje zawarta umowa o następującej treści:
§ 1
Przedmiotem umowy jest dowóz uczniów z terenu miejscowości Ciecholewy, Linowiec, Krąg i Okole do PSP Kokoszkowy od dnia 01 września roku szkolnego 2019/20 .
§ 2
1) trasy przewozu,
2) liczbę kursów dziennych,
3) liczbę przewożonych uczniów,
4) dzienną ilość kilometrów,
5) godziny dowozu i odwozu uczniów.
§ 3
§ 4
§ 5
§ 6
Z chwilą przerwania świadczenia usług przewozowych przez Wykonawcę, Zamawiający zapewni funkcjonowanie komunikacji na koszt Wykonawcy.
§ 7
§ 8
Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania niniejszej umowy, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych .
Wszelkie zmiany warunków niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
§ 10
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający Wykonawca
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Publiczna Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach